Cacaolat, fundació she i els hàbits saludables

Cacaolat i la Fundació SHE col·laboren en la promoció dels hàbits saludables. L’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscos de patir malalties cardiovasculars.

Para infantil (de 3 a 5 años)

Per a infantil (de 3 a 5 anys)

Menja bé

Ofereix als teus fills un esmorzar complet abans d’anar a l’escola. No oblidis que els nens han de menjar 5 vegades al dia.

Activa’t

Anima’ls a fer exercici, és divertit i molt sa.

Expressa’t

Ensenyar als teus fills a expressar les seves emocions és essencial per tal que desenvolupin una adequada autoestima.

Pots fer-ho

Anima’ls a que es vesteixin i mengin sols. Aconseguir-ho els omplirà d' optimisme i els ajudarà a treballar la responsabilitat.

Descansa

Estableix rutines diàries de relaxació. Recorda que han de dormir d’11 a 13 hores.


Para primaria (de 6 a 12 años)

Per a primària (de 6 a 12 anys)

Menja bé

Dóna’ls un esmorzar equilibrat a casa. S’ha demostrat que hi ha una relació entre l’esmorzar i la capacitat d’atenció dels alumnes. Assegura’t que els teus fills prenen cinc àpats al dia. Recorda la fórmula de les 5 fruites i verdures al dia.

Activa’t

Intenta que els teus fills acumulin, com a mínim, 60 minuts d’activitat física al dia i que es diverteixin practicant exercici.

Expressa’t

Afavoreix les interaccions socials perquè els teus fills desenvolupin habilitats de relació i sociabilització.

Pots fer-ho

Ensenya als teus fills a veure els obstacles com a oportunitats d’aprenentatge. Sigues un model d' optimisme.

Descansa

El teu fill té una jornada llarga. Assegura’t que descansa les hores recomanades segons la seva edat:

De 6 a 8 anys: 11-12 hores al dia.
De 8 a 10 anys: 10-11 hores al dia.
De 10 a 12 anys: 9-10 hores al dia.